جوبیز ایده جالب و جذاب تولید بارانی موتور و دوچرخه - جوبیز

 

با فرا رسیدن فصل پاییز ، یکی از مهمترین دغدغه های دوچرخه و موتور سواران تهیه ی لباسی مناسب برای در امان بودن از بارش های این فصل و فصل زمستان است.

لباس هایی نیز در سطح بازار وجود دارد که تا حدودی نیاز این گروه را جوابگو باشد ولی مسلما ایراداتی نیز در طراحی این لباس ها وجود دارد . در این مطلب قصد معرفی ایده تولید بارانی خلاقانه برای وسایل نقلیه ی دوچرخ همچون موتور سیکلت و دوچرخه داربم . امیدواریم این ایده تولید بارانی بتواند برای افرادی که در زمینه تولید لباس فعالیت دارند ، مفید واقع گردد.

کلیات ایده تولید بارانی موتور و دوچرخه

این بارانی ، به نحوی طراحی گردیده که اکثر نواحی بدن را از بارش برف و باران در امان نگه می دارد و همچنین کاربرد آسان آن موجب شده تا دردسرهای پوشیدن یک لباس اضافی را نداشته باشد . در تصویر زیر می توانید نمای کلی از این کاور را مشاهده کنید .

بخش های کاور بارانی

این بارانی دارای بخش های مختلفی می باشد که هر کدام وظیفه پوشش یک ناحیه را بر عهده دارند . کلاه بارانی برای پوشش سر و صورت ، تنه بارانی برای قسمت عمده بدن و شانه ها ، قسمت جلوی بارانی برای محافظ از دست و آرنج.

دارای کاربرد آسان و حجم کم

این بارانی می تواند به راحتی مورد استفاده قرار گیرد و پس از استفاده ، می توان آن را در جلد نسبتا کوچک خود جای داد و از حجم آن کاست . این ویژگی  برای افرادی که با وسایلی همچون دوچرخه و موتور به جلسات و قرار ملاقات گوناگون می روند و از جلوه ی بارانی های معمولی آزرده خاطر هستند ، جاذبه ای فوق العاده دارد.

خصوصیات دیگر ایده تولید بارانی

در تولید بارانی ها از پارچه های ضد آب با بافتی فشرده استفاده می شود .  این ایده تولید بارانی به غیر از ضد آب بودن خصوصیات دیگری نیز به همراه دارد که به برخی از این ویژگی ها برای تولید اصولی آن اشاره می کنیم :

  1. طراحی بارانی به صورتی میباشد که در عین پوشش دست ها ، مانع دید چراغ های وسیله نقلیه نمی شود .
  2. پارچه ی این بارانی از رنگ های فسفری می باشد تا در شب نیز دیده شود .
  3. این بارانی یک نوع کاور محسوب شده و نیمه ی بالای آن برخلاف قسمت پایینی ، همچون کاپشن می باشد.

 

جمع بندی :

در اینجا سعی کردیم شما را با ایده تولید بارانی موتور و دوچرخه آشنا کنیم، ایده ای که اگر به موقع و در مکان مناسب به کار گرفته شود، قطعا در پیشرفت و رونق کسب و کار شما تاثیر بسزایی خواهد داشت.
نظرات و سوالات خود را از بخش کامنت ها با ما در میان بگذارید. منتظر شما هستیم …

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 438 views بار دسته بندی : رپورتاژ تاريخ : 27 آگوست 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.