جوبیز بازی موبایلی Harry Potter: Magic Awakened معرفی شد [تماشا کنید] , - جوبیز

در پی موفقیت بازی Lost Ark، یک عنوان MMORPG بسیار محبوب در آسیا که به تازگی در بازارهای غربی عرضه شده، کمپانی برادران وارنر و نتیس تصمیم گرفته‌اند تا بازی «هری پاتر: جادوی بیدار شده» (Harry Potter: Magic Awakened) را در همین سبک در آمریکا، اروپا و منطقه اقیانوسیه عرضه کنند. این بازی موبایلی در سپتامبر سال ۲۰۲۱ در چین، هنگ کنگ، ماکائو و تایوان منتشر و به بزرگترین عرضه موبایلی سال گذشته در این مناطق تبدیل شده بود. با دیجی رو همراه باشید.

 

Harry Potter: Magic Awakened یک بازی رایگان کارتی و چند نفره کلان (MMO) است که دارای برخی المان‌های نقش آفرینی (RPG) نیز می‌باشد. بازیکنان سفر خود را به عنوان جادوگران و ساحره‌های جوانی که به تازگی در مدرسه جادوگری هاگوارتز پذیرفته شده‌اند، آغاز کرده و در ادامه می‌توانند قابلیت‌ها و توانایی خود را ارتقاء دهند.

 

این بازی دارای گزینه‌های سفارشی‌سازی بسیار خوبی در زمینه آواتارها بوده و بازیکنان می‌توانند ظاهر شخصیت خود را مطابق سلیقه خود تغییر دهند؛ از جمله امکان انتخاب انواع لباس‌های نمادین مجموعه هری پاتر مانند کلاه مرتب‌ساز هم وجود دارد. همچنین یک بخش داستانی هم برای بازی در نظر گرفته شده که بازیکنان با پیشروی در آن می‌توانند با چهره‌های آشنای مجموعه هری پاتر و البته برخی شخصیت‌های جدید آشنا شوند.

 

با پیشرفت در بازی، بازیکنان قادر به یادگیری طلسم‌ها و جادوهای جدید خواهند بود که می‌توانند آن‌ها را از طریق کارت‌ها انجام دهند. برای تسلط هر چه بیشتر بر این جادوها، بازیکنان باید دانش جادویی کافی کسب کرده، استراتژی‌های منحصر به فرد خود را طراحی کرده و ترکیب‌های مختلف را امتحان کنند.

 

پیش ثبت نام Harry Potter: Magic Awakened از امروز برای کاربران اندروید در گوگل پلی و وب‌سایت رسمی بازی آغاز شده و کسانی که ثبت نام کنند، در زمان عرضه بازی جوایز انحصاری دریافت کنند. با پشت سر گذاشتن هر مرحله پیش ثبت نام، بازیکنان می‌توانند پاداش‌های اضافی از جمله پول درون بازی، آیتم‌های تزئینی و یک کارت ویژه را آزاد کنند.

اگر چه هنوز تاریخ انتشار دقیق بازی اعلام نشده، اما کمپانی برادران وارنر فاش کرده که Harry Potter: Magic Awakened در اواخر سال ۲۰۲۲ به صورت جهانی برای آی او اس و اندروید عرضه خواهد شد. به شدت امیدواریم تا این بازی بتواند بالاخره خواسته طرفداران هری پاتر را برآورده کرده و به سرنوشت عناوینی مانند Harry Potter: Wizards Unite دچار نشود. در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده از بازی را تماشا کنید:

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 55 views بار دسته بندی : رپورتاژ تاريخ : 19 جولای 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.